Skip to content

Hello world!

9 May, 2007

Selamat datang ke blog WordPress.com saya. Di sini saya ingin berkongsi pandangan dan meminta maklumbalas dan komen daripada pengujung mengenai apa yang saya papar dan tuliskan di laman web ini.

Diharap semua peungunjung dapat dengan hati terbuka meluahkan maklumbalas dan komen yang membina dan memberi penyelesaian sekiranya diperlukan demi untuk kebaikan bersama.

Atas sumbangan and didahului dengan ucapan terima kasih.

Welcome to my Wordpress.com blog. Here I wish to share my views and invite any feedback and comments on the items and articles that appear on this website. Hopefully visitors to this website would, with open mind, give their sincere and constructive feedbacks, comments and possibly solutions from which all of us can benefit.

Thanking you in advance for your contribution.

5 Comments leave one →
  1. aishah permalink
    11 February, 2010 9:29 pm

    boleh tahu harga sekotak habatus barakah

  2. aishah permalink
    11 February, 2010 9:30 pm

    dari mana produk ini

  3. aishah permalink
    11 February, 2010 9:31 pm

    saya ada jual minyak habatus sauda juga.. ada sesiapa berminat untuk membelinya

  4. aishah permalink
    11 February, 2010 9:31 pm

    sehingga sekarang saya tidak kena demam dan selsema.. sudah hampir setahun setengah

  5. aishah permalink
    11 February, 2010 9:33 pm

    dia sembuhkan saya dan juga saya tidak bimbang tentang H1N1.. kerana saya ada habatus sauda… batuk juga saya tidak kena selama setahun setengah ini…

Leave a Reply

